דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד אנגלית - האם זה באמת נחוץ לנו? 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2478 פעמים ]

על מנת לענות על השאלה האם אנגלית היא שפה חשובה בימינו, מספיק רק לפקוח את העיניים והאוזניים: השפה האנגלית לא רק נוכחת מסביבנו בכל מדיה אפשרית, היא גם הדומיננטית ביותר והמשפיעה ביותר ברחבי הגלובוס. ניתן לומר, כי המהלכים החשובים ביותר של ההיסטוריה מתרחשים באנגלית, לפיכך החשיבות של לימוד אנגלית היא לא פחות מקריטית, עבור מי שמעוניין לקחת חלק במהלכים הגלובאליים המתרחשים בכל תחום של חיינו, החל מגלישה באינטרנט, דרך הנאה מסרטים אמריקאיים ועד להתמצאות בארץ דוברת אנגלית במהלך טיול.

מצטרפים לכלל העולם בעזרת לימוד אנגלית

בעולם המערבי, השפה האנגלית היא הנפוצה ביותר, הן המדוברת והן הרשמית. אנגלית היא השפה השולטת בתחומים כמו תקשורת, עסקים, אינטרנט, בידור ועוד, ולא בכדי הפך לימוד אנגלית להכרח בבתי הספר היסודיים. מהסיבה הזו, מי שויתר על לימוד אנגלית בבית הספר מכל סיבה שהיא, או נכשל בו, מוצא את עצמו כיום מתקשה מאוד לעקוב אחרי התרחשויות, לא כל שכן לקחת בהן חלק. אך אל דאגה, כיום ניתן לעבור קורס לימוד אנגלית תוך התאמה מלאה לקבוצת גיל וליכולות הלימוד.

עבור ילדים המתקשים במהלך לימודי אנגלית בבית הספר, קיימת האפשרות לעבוד קורס לימוד אנגלית לילדים שהוא בגדר תגבור או העשרה, על מנת לאפשר לילד להבין את החומר הנלמד בכיתה, ולהתקדם בצורה בטוחה על פי הקצב שלו, כך שידביק את הפער. ילדי חטיבת הביניים או נערי התיכון המתקשים באנגלית, כבר זקוקים לעבור קורס לימוד אנגלית בצורה מהירה ומוגברת יותר, על מנת לבסס את האנגלית היטב כשפה שגורה, להשלים פערים של לימוד אנגלית לקראת מבחני הבגרות, ואף להכין את המשתתפים בקורס לקראת מבחני ההתאמה לאוניברסיטה בשלב מאוחר יותר.
כך או כך, כל קורס לימוד אנגלית תמיד יכלול שילוב בין היכרות עם אוצר מילים נרחב, הבנה של טקסטים ברמת מורכבות משתנה, היכרות עם מבנים דקדוקיים של השפה וכן הלאה, גם אם הרמה משתנה ואופן לימוד אנגלית שונה בין קבוצה כזו או אחרת.

לימוד אנגלית בדרך אל ההצלחה

לאור החשיבות הרבה של האנגלית, לא מפתיע כלל לגלות כי 80% ממי שבוחר ללמוד שפה בארץ, בוחר קורס לימוד אנגלית הן בקורסים פרטיים והן במוסדות לימוד.
כיום ניתן לעבור קורס לימוד אנגלית במספר דרכים: בבית הספר היסודי, החטיבה והתיכון במסגרת לימודי החובה; בעזרת מורה פרטי של לימוד אנגלית על פי הקצב האישי; בבתי ספר מקצועיים לשפות ברחבי הארץ- כאשר כל אחד מהם עובד בשיטה שונה, מציע תנאים שונים בעל נסיון ומוניטין משל עצמו; וכן ניתן לעבור קורס לימוד אנגלית בצורה עצמאית דרך האינטרנט.
כאשר אתם מחליטים לעבור קורס לימוד אנגלית, חשוב להבין לא רק את הצרכים שלכם, את הרמה שלכם ואת קצב ההתקדמות והאימונים שתוכלו לעמוד בו, אלא גם להבין מהי ההכשרה של המורים או החברה הרלוונטיים עבורכם, מהו הנסיון שלהם, כמה תלמידים משתתפים יחד אתכם בקורס לימוד אנגלית וכמה דגש ניתן על ליווי אישי במידה ואתם זקוקים לו. רק התאמה מלאה שכזו תבטיח לכם התקדמות ראויה לעבר לימוד אנגלית איכותי.

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושאי לימודים, חינוך והשכלה גבוהה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב